fredag 19 september 2014

Lite äldre...lite klokare...

Ännu en vecka har gått och här står jag, mitt i livet å allt är relativt oförändrat från en vecka tillbaka.
 
På JOBBET är allt oförändrat, eller ja, egentligen inte. Allt är VÄLDIGT förändrat. Dagarna går mest ut på att plocka, sortera, slänga och sanera. Av avdelningen finns mycket lite kvar, 4 patientrum i användning och det i stort sätt ekar varthän man så rör sig.  På onsdag är den stora flyttdagen.

Här HEMMA har det handlats lite mera inredning, man kan inte gå tomhänt från Sund's om ni inte visste det...

Sedan har det blivit lite höstfeeling.




Minst 5 ggr per år fixar jag om i lägenheten, å man kan annars inte ha det att se likadant ut efter jul som man hade det före vill jag meddela :P Denna gång fixade jag t.o.m. till gardinerna själv...

 










Blommor har jag också...vilken tur man helt enkelt kan köpa åt sig själv om ingen annan gör det.., :)



Å kärleken den KÄRLEKEN. Den kan sammanfattas väldigt lätt, den lyser med sin frånvaro :/




Å nya skor har jag köpt...omständigt som bara den ibland att få saker genom tullen, inte så att jag går omkring och delar ut mitt personnummer hursomhelst...


Å ja...vad mer kan man säga...rätt kort och koncist inlägg från detaljerna mästare denna gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar