torsdag 5 augusti 2010

På resande fot

Behöver man verkligen 5 par skor för tre dagar? Tydligen, för det har jag packat, två par vita, ett par finskor och ett par till vardags 2 par flip-flops och ett par sandaler, kommer säkert att använda ca. 2 par på sin höjd, men de andra kan ju vara bra att ha :P Sen ska vi inte prata om alla andra kläder jag packat ONÖDIGT, men har jag det inte med är det garanterat det jag skulle behövt … Är nog ingen expert på att packa, men vem är väl det :D

Detta kommer nog att bli en spännande resa. Tur att vi fick en kompetent kattvakt som samtidigt går in till mig och vattnar blommorna på balkongen. Finns ju risk att de skulle torka ut annars eftersom de lovar en varm helg, tycker dock att de inte behöva vrida upp värmen till max över den Åländska arkipelagen, ja eller Getatrakten, inte kul när det är FÖR varmt. Sen hoppas jag också på en sval natt utan åskväder nu när vi ska ta oss ner till Åbo.

Vet inte när jag bloggar nästa gång, senast måndag kväll, kommer ju hem någon gång på natten mot måndag men då tror jag nog jag stupar i säng så ja orkar jobba på eftermiddagen och kvällen, sen tisdag ledig :D Passar verkligen bra.




You Have a Wild Imagination



You can think or dream anything. You have very vivid and colorful thoughts.

You have an easygoing and calm attitude. People can count on you to take life in stride.

You are chill to the point of being a little lazy. It's hard for you to get motivated at times.

You are a very emotional person. It's pretty easy to touch your heart.






You Are Solid



You are laid back and easygoing. You don't like to make too big of a fuss.

Like everyone else, you have your tastes and preferences... you're just more flexible than most people.

You are good at compromising, and you get along with all sorts of folks. You are a natural diplomat.

You try to make things as easy on others as possible. You know that life can be a drag, so why make it worse for someone else?


1 kommentar:

  1. Välkommen i gänget! :p här e oxå en som int kan packa, å 5 par skor räcker ju ingenstans! Men så har ja ju skomani förstås.. :) Hoppas du får en helt super resa! Ha d bra!

    SvaraRadera