tisdag 17 augusti 2010

“Sex is like snow, you never know how many inches you're going to get or how long it will last” - Sophia Loren

Vem är månne ledig idag, igen? Jo jag, har faktiskt varit ovanligt ledig nu men nog ä det lika mycket ledigt som det brukar, lite bättre distribuerat bara, men bra känns det. Nåja men ska jobba fyra dagar nu, känns bra det också :D

Hade en hel hög med herremän som invaderade min lägenhet igår för att ge lite information om rörsaneringen. Informationen ja, var fanns den, ingen av dem visste särskilt mycket. Till slut visste jag bara att jag skulle ut till sista och troligen är det klart någon gång början/mitten av November. Och har jag sen riktig tur så har jag en golvmatta i vardagsrummet som är lappad med en del ur mattan från köket, vad som sen finns på det stället i köket där de tagit bitarna till vardagsrummet vet jag dock ej. Sen så får jag tydligen grannens kylskåp och en “ny” spis. Tycker på ett vis att det ska bli intressant :P

Och idag var det många som återgick till skolbänken, lite så jag tycker synd om såna för själv tycker jag nog det skulle vara hemskt att sätta mig i skola på nytt. Jobba, ja tack :D




Your Thoughts Are Constructive



You are a highly analytical person, and you tend to sit back and cooly assess a situation.

With you, logic and facts rule. And you never jump to conclusions.

You are always looking to think in new ways. You believe that reflecting is a good way to better yourself.

You tend to think before you talk or act. You are calmer than most people around you.






Your Modern British Name is Finn Elliot



Bollocks!

2 kommentarer:

  1. Håller med. Jobba tack. Hoppas saneringskararna va sexiga!!

    SvaraRadera
  2. Sexiga är väl kanske att ta i, men de flesta skulle nog varit helt ok att ha i sänghalmen ;)

    SvaraRadera