söndag 1 augusti 2010

“It's so long since I've had sex, I've forgotten who ties up whom." - Joan Rivers

För ett ögonblick, ja kanske det var två idag så trodde jag att det aldrig skulle bli kväll, men se här är den, konstigt nog verkar den komma alla kvällar fast det inte alltid ser så ut. Blev lite stressigt idag och min piga hade tydligen sin lediga dag så sängen är obäddat, diska odiskad och tvätten inte vikt in i skåpen, ja då kan det gå. Nya tag imorgon.

Blev häromdagen smått irriterad över ett av mina inköp, hade köpt två silverringar från Nelly, snygga visst, men varför är det alltid så att när jag köpt en ring så passar den alltid bäst på ringfingret? Är detta ett omen, eller.? Dessa två går visserligen att använda som tumring, det är sådana jag ständigt jagar utan lycka, med lite våld och mild smärta :P

Nu ska jag se klart kvällens avsnitt av “The Tudors” bre någon smörgås till imorgon bitti, jobbar ju då, och gå och lägga mig i dendär obäddade sängen.

Tack för idag…




You Are Dramatic



You are easily moved. You are very curious about the world around you and what's going on.

You are a generous and compassionate person. You are as responsible and helpful as you can be.

Art excites you. You try to bring it into your everyday life as much as possible.

You're going through a phase where nothing seems particularly interesting to you.





You Are a Fast Foodie



Like everyone else on the planet, you like to eat. But are you a foodie? Not so much!

You know what you like when it comes to food, and you're not interested in anything too fancy.

You have been accused of being a picky eater, and that's partially true.

It's easy to be a picky eater when you already have some pretty fab foods you love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar