torsdag 19 juni 2014

Över mitt huvud

Ett pistolskott ljöd genom den öppna dörren och träffade spegeln...precis i mitten. Utänkt, precision hade krävts.  Bitarna från den splittrade spegeln föll till golvet.  7 års olycka för varje bit...hoppas någon é glad.
Det blir...det blev...en annorlunda sommar detta. Jag visste den skulle bli annorlunda men jag trodde det skulle bli på MITT sätt. Som JAG ville. Planer ändras ju så fort. Är jag förvånad? Egentligen inte alls, allt var lite för bra för att vara sant. Men jag hade hoppats. 
Denna sommar verkar det bli så att jag är sjöman...och...sen inget. Mitt gamla jobb och mitt nya kan man säga har vissa sammarbetsproblem. Men så är det när inte alla var hemma när "den goda viljan" delades ut...
Får igen säga "jag hade ju såna planer" men nåja, pengarna på mitt "sparkonto" behöver ju inte direkt trängas nu. Å det där körkortet eller något inom en "nära" framtid...nåja, de planerna skjuter jag väl helt enkelt upp då, med 1000€ eller så :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar