söndag 1 juni 2014

Tetris

Just nu känner jag mig lite såhär...

Istället för såhär....

Å egentligen vet jag inte varför. Allt är bra. Visst? Men det känns som om hela jag inte är riktigt "linjerad". Gårdagen var en bra dag, kunde väl faktiskt inte klaga, inga "flying monkeys" måste släppas fria. Efter en klassisk lördagstripp till ABC i Jeppis satt jag en stund vid köksbordet uppe hos mamma, pratade å slötittade TV. Sen hann jag knappt in till mig innan telefonen ringde å jag fick 2 vänner på besök...det var länge sen.
Efter detta mådde jag nog bra...ändå fanns det något som malde på djupt där inne, något jag inte gillade men inte kunde sätta fingret på. Jag gick ut på en promenad å efteråt kändes det nog ändå bättre.
Just nu är huvudproblemet singelexistensen,..ensamheten...tror jag...


Allt lugnt på dagarna å kvällarna...människor runtomkring...men oundvikligen kommer sen tysnaden, tomheten. Bara jag. Varje dag... Nåja...som jag sa igår, jag stänger inga dörrar, jag håller alla vägar öppna. Då ska väl något lyckas. Tror också detta är på gott å ont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar