fredag 17 oktober 2014

Om e bild säger mer än tusen ord vad säger då inte filmer…



De senaste månaderna har det varit serien ”McLeods Daughters” som gällt i detta hem. MYCKET bra har sagts å gjorts i den serien men på sistone har det funnits extra mycket…

Det finns ju MÄNniskor som frenetiskt letar världen runt efter något som finns mitt framför näsan på dem…å Stevie sa det bra…





Denna scen bara för att jag gillar Riley… Å något är det trots allt med rutiga skjortor ;) Så om jag säger något om dem är det INGEN förolämpning ;)



Jag har egentligen aldrig gillat Kate…men PLÖTSLIGT kände jag verkligen med henne… stackare. Hur bra stämmer det inte på mig…



Har en känsla att vissa skulle påstå att jag å Jodie har något gemensamt… Men jag skulle väl aldrig uppföra mig som henne :P

Till sist…en Stevie-video.
Hur ofta känner jag inte så…Exakt… Hur många dagar i vecken…hur många gånger om dagen ibland. Allt man vill är att skrika å bryta ihop. Varför syns inte JAG! Läs mellan raderna om du kan… 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar