tisdag 21 oktober 2014

På en sekund

Är det inte märkligt hur snabbt ebs humör kan ändras ibland.

Tidigare idag var humöret ju sådär... Läs föregående inlägg så förstår ni vad jag menar.
Visst känner jag till stor del lika ännu MEN...KANSKE inte lika tryckande starkt.
Hursomhelst.
Jag var ute på eftermiddagen...påväg till posten efter ett paket.  Fick gå trots det blåste kyligt eftersom cykeln inte kom sig ur källaren när låset på nya källaredörren ännu inte är fixat. Lyssnade på musik å försökte muntra upp mig. Gick just vid fd.Konstkolan när mobilen pep till... Ett chat-meddelande från fb. Jag tänkte först "va nu då?" eftersom jag inte var riktigt på humör. Men behövde bara läsa avsändaren inban jag log...å sedan meddelandet. En framtida trevlig stund å planer började genast snurra i huvudet... :D kan meddela att jag dansade till å tog något glädjeskutt på plats....fattar inte varför bilchaufförerna längs vägen stirrade :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar