söndag 5 oktober 2014

One week later

En vecka har åter passerat sen sist… Å jag kan inte direkt påstå att det varit en särskilt munter vecka. Inget speciellt att skriva faktiskt.
Det har varit jobb och fritid.
Uppåt å neråt.
Skratt å glädje blandat med långa promenader i höstnatten med musik på hög volym å kanske nån cigarett som sällskap
Lördagen var det en champagne-kväll som gällde. Vad ska man säga, kortare än jag trodde men trevligt det som var, verkligen :D
Avslutade igår med en begravning… farbror Lars fördes till sista vilan. Väldigt fint… men begravningar är begravningar :’(
Jag hade dock den bäst knutna slipsen av alla ;)

Förresten… är det bara jag som tycker att linnemorgonrockar är lite lyxigt.
Visserligen kommer mina bara från HM…





Men hoppas en dag ha råd med något som detta :D (fast i ärlighetens namn känns linne lite mer som jag)

Snart dags för jobb här...kl.14-20... Önskar jag jobbade nån annan stans... Ja...10 dagar går fort eller hur var det...

Detta var min gårkväll... inte så illa egentligen...hann faktiskt bli ännu 2 filmer...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar