fredag 21 november 2014

En energi-kick



Det händer med jämna mellanrum. Ett par gånger i månaden oftast (alldeles för sällan). Det varar i allt från någon timme till kanske 2 dagar å en natt. Efteråt är jag lugn i själen men full av energi. Lägger mig ner på soffan i ett rus som få mig att tro att det måste vara just såhär en missbrukare känner som efter en spruta heroin :P

Senast jag fick detta var 13.11. Började med att diska, för att sedan fylla ugnen med rengöringsmedel…



(den blev skinande ren…)

Jag tog en långpromenad i hög far å kände mig motiverad, i mitt huvud hade jag denna bild (Stockholm å Pride, då gick 2 st killar faktiskt till hotellgymet) å jag vill tillbaka till den formen…verkligen.

Kände mig motiverad å när jag kom hem gick jag rakt till denna kakbit, den sista av 3 efter mitt tee-främmande. Förtärde citronen och frös in kakbiten. 



Nöjd


Nästa dag möttes jag av detta på jobbet…great. Men ännu var jag motiverad…


Nu har det dock spruckit igen…




Men ännu är ju inte hela min förvandling förstörd… visst är jag ännu MYCKET smalare än jag var förr. Men det tar emot att jag gått upp från det ”smalaste” jag varit…


Men jag SKA tillbaka… å ännu mindre… Bara tydligen inte just precis nu…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar