söndag 9 november 2014

Will You marry Me?

I somras lärde jag känna en kille. En fruktansvärt liten å söt kille. Ju mer vi chattade ju mer insåg jag hur lika vi var å hur lika vi tänkte. Helt sjukt. (Så man blev lite kär...verkligen) Aldrig tidigare hade jag träffat på någon som var så lika som jag var.

Folk snackar om att de vill hitta sin soulmate...sin själsfrände. På ett sätt känner jag att detta är min. Vi har båda sagt att skulle han inte bo i Sverige, så vem vet, kanske skulle vi kunna vara det perfekta paret. Sånt vet man aldrig.

Känner jag nudå att det inte finns någon annan kille som är rätt för mig?? Absolut inte!!  Om min kille å jag skulle kännas som soulmates...visst skulle det vara underbart.  Men också trevligt med olikheter...annars skulle saker gå för smidigt... å ja, man skulle aldrig få chansen till "make-up sex".

Å det var det.

Rubriken har kanske inte mycket med detta att göra men vi diskuterade bröllopsringar idag :)

Denna skulle passat oss fint...men silver eller vitt guld i MINST 18 karat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar