fredag 28 november 2014

Vardagen

Dagarna rullar verkligen på... Å jag känner att jag går i "slow-motion". Tänker lite på julen å känner att jag ALDRIG blir färdigstickad... Tänker på ifjol å vad jag åstadkom då... Men men... Förr eller senare...

Tror seriöst jag är sjuk ibland...å eftersom jag ju på ett sätt jobbar inom vården tror jag ju inte det är något enkel...å nej. Helt klart dödssjuk...
SÅ trött
Att det skulle ha med mörkret där ute tror jag ju inte en sekund på...

Men mellan "allt detta" får man ibland trevliga kommentarer som man drar till sig "Jaa...men då du är så bra konditor å bagare"

:D

Ledig helg på kommande. Tanken var 3 dagar semester innan det...det blev bara en dock... Men på 2 helt lediga dagar ska väl lite bli stickat klart... Å tavlorna som skulle möbleras om... Å axlar å nacke som värker... Var är du händiga man som vill hjälpa mig...å som masserar :)

En dag i taget...

Diverse....

En kväll såg det ut såhär...nästa morgon var det grönt igen på marken...

Tack? Tydligen inte...

Häromkvällen...när det nu var...kände jag att jag behövde detta. Svingott!! Säger inte hur mycket jag åt å drack :P

Trevligt att få klä upp sig å fixa till sig ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar