tisdag 14 juni 2011

Inget att klaga på

Ack nej, inget alls att klaga på, sitter på balkongen tack vare bärbar dator å trådlöst nätverk, verkligen lyx, det hade jag inte ifjol … . Riktigt härlig väder ikväll. Varit ut på promenadrunda och tror jag såg brorsan vara ute med hunden, fan va han blivit sportig :P Å smal verkade han blivit igen, fy va orättvist. Det måste ju vara lättare för han, det känns som om jag bara bygger ut, men så har jag rejäl benstomme också, på sant, inget som jag bara säger…. Å andra sidan har han ett betydligt mera fysiskt krävande jobb också….

Annars har jag väl i klaga på. Jobbat idag å gör det imorgon också, sen ledig på torsdag.

Ålandsresan planerad, ledigt önskat från jobbet i 4 dagar så nu återstår bara att boka biljetter å vänta på 15 Juli 2011 :D

Hunnit skriva lite på min bok här på balkongen ikväll också, hade bra inspiration. Ja eller “bok”, kanske snarare novell, short story eller vad det nu blir till slutet efter diverse år :P

God fortsättning!!!



You Are Motivated By Autonomy




While you are at ease around others, it's very important that you're able to do your own thing.

You are engaged with the world and with life. You find it easy to get in gear, and you're usually busy.

You are emotionally stable and totally together. You have struck the perfect balance in your life.

You are confident and self-assured. You believe in yourself fully and completely.



You Are Not Self Conscious




You try not to spend too much time examining yourself. You don't believe in second guessing.

You find almost everything invigorating. You are enthusiastic and upbeat.

Other people may not like you, but that's their problem. You don't worry about what others think.

You are an appreciator of so many things. You savor everything this world has to offer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar