torsdag 9 juni 2011

Tagliatellen i makaroniburken

Det är varmt, jisses alltså, men på något sätt börjar man redan bli van. Dock sa jag inte något om att det var för kallt i vintras, eller?, så då tycker jag att jag kan klaga i sommar, men inte än. Dessvärre funkar hjärnan lite sisådär när det är såhär varmt, lite som om någon lagt just tagliatelle i makaroniburken. Det hade jag gjort upptäckte jag när jag skulle koka makaroner ikväll…

En trevlig sak hände igår, man måste ibland glädja sig åt det lilla. I mitt brevlucka damp Jakobstads personaltidning ner, med namn å allt bakpå, å inuti fanns massor av TYHY-sedlar, när dessa skulle bli använda har jag ingen aning om men trevligt att få sånt även om man bara är vikarie.

Nu dags att tänka på refrängen efter att ha njutit länge på balkongen å kollat igenom dagens post. Imorgon morgonskifte till kl.15 å sen ledig helg. Nice, min ända lediga helg på denna lista, får se vad jag finner upp att sysselsätta mig med.



You Should Dance Flamenco




When it comes to dating, you strongly prefer a night in over a night out. You are very domestic.

You are the most loving of all types. You're more likely to love too much that love to little.

You are a highly sensitive person. You can't harden your heart to anyone or anything.

You've been known to express yourself through creative writing or art. You have so many stories to tell.



You Are Somewhat Expressive




You are the type of person who has a lot of thoughts... too many to express all of them.

You are astute and downright smart. Your intelligence is subtle and shrewd.

When something is important enough, you will tell people about it. You like to mull things over for a while.

You are deeply intuitive. For you, gut instincts will always trump logic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar