lördag 26 november 2011

Drömmar och minnen…..

….ja, dessa två i kombination blir alltid underbart. Det jag drömde inatt….FANTASTISKT. Att det sen knappast kommer besannas é ju liten å nu saknar jag mannen i mina tankar ännu mera, men nästan så det var värt det….vissa drömmar é jag verkligen glad över att minnas.
Nykarlebyspelet, har ni spelat det någon gång? Det har jag, igår kväll, för första gången, å jag vann :D Synd bara att det inget var riktiga pengar, då skulle alla problem verkligen varit ur världen…

Julöppning överallt idag, julöppnin g, UTAN snö. Visserligen har tydligen snöstorm utlovats imorgon så jag hoppas verkligen att det stämmer. Å då vill jag inte ha en liten fjuttig en utan en rejäl en som lämnar 3 cm snö efter sig, å denna snö stannar sen kvar tills vintern tar slut en bra bit in på nästa år, OK?

Kan ni förresten inte enas om det heter julstjärnor eller jultårtor….STJÄRNTÅRTOR borde ju alla vara glad över :P

1 kommentar:

  1. Dom röda julblommorna heter julstjärnor o det man bakar är jultårtor.Punkt.Slut.

    SvaraRadera