fredag 25 november 2011

En månad kvar

PANIK!! Har idag, snarare ikväll, inventerat webben på jakt efter julklappar. Snacka om katastrof, det finns ju INGET! Å med inget menar jag inte bara åt mig själv (what) utan närmast åt andra. Inget med den rätta känslan, å i år känns det inte ok att bara köpa något bara för att ge något, vill liksom ha en mening bakom det. Undrar varför…. Nåja jag har en idé i bakhuvudet, får se hur det blir, plötsligt faller kanske allt på plats. Yeah right.

Skilda Världar, vilken serie. Men retfull tillika, varför känns Lukas Strandberg så väldigt bekant, känner jag någon som liknar honom, undrar…. Sen har vi Michel Ridezz, not bad. Vad hände med 90-talskillarna, jag likar liksom dem :D

Jobbade idag, gick väl bra men kändes efteråt så glad jag har 3 lediga dagar nu ändå….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar