söndag 6 november 2011

Knusslig får inte knulla

-Gardell
En ny vecka é på ingång, den börjar med ännu en ledig dag, och jag kommer ett steg närmare min nya underbara (hoppas jag) HP Pavilion dv7-6089. Låt oss hoppas på tisdag och inte en dag senare…
Helgen har varit Alla Helgonas Helg. På gravar har ljus tänts och det har varit stilla eftertänksamhet på de som inte längre é med oss. Varit själv ute på promenad till gravgården ikväll, så otroligt mycket ljus.

Nu fram med strykningen, började igår i en flygande fläng till Trollflöjten från Yle Teema men får väl nog klara mig med något ur filmbiblioteket ikväll…..skönt att få undan det. Förstår inte varför jag ska envisas med att aldrig bädda med ostrukna lakan när jag verkligen inte ser det som min favoritsysselsättning att stå med strykjärnet.

Har förresten lagt på mig lite, några år till att leva, allt tack vare Jonas Gardell. Hade ett film-marathon med denna man igår på sena kvällen och söta som jag skrattade :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar