måndag 28 november 2011

"I'm like Robin Hood. I rob the rich to make these projects come alive... not really rob. It's done with a smile”

-Imelda

Helgen é över och måndagen är här. Veckan kommer att bestå av 5 dagar jobb, 1 stycke närstudiedag samt fredagen ledig. Har idag gjort mina läxor, tänk, läxor. Jag har läxor. Visserligen bara ca. en gång per månaden i alla fall. Denna gång handlade det om golvmaterial och hjärnan ville gå i kors. Kan visserligen ha någon att göra med det osammanhängande studiematerialet jag fått låna. Tror det blev ett någorlunda resultat ändå. Vi får se på onsdag.

Ännu en sen natt, men tur på ett sätt så jag i misstag zappade in på reprisen av ”Downton Abbaey” som jag missade igår. Tur det é ett kvällsskifte som väntar imorgon. Samt någon utvärdering av studierna, stor vits tycker jag eftersom studierna knappt startat men det finns tydligen bestämmelser hur det ska vara.


You Are An Entertainer




You are good at getting people to let loose. You are the fun one in your group.

You are a natural performer and happiest when you're entertaining others.

You value people over things. You never get caught up in what you own or how much money you have.

You are wise beyond your years. People turn to you for direction and hope.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar