onsdag 30 november 2011

Anders slaskar- Julen braskar

Detta talesätt ska vi be en stilla (eller högljudd, vilket ni tycker é bäst) bön att verkligen stämmer och gärna skulle det få komma tidigare typ när jag vaknar imorgon bitti…..30 cm snö bara, inte för mycket begärt va?? Förvånad att jag inte ens kom att tänka på dessa fyra ord även om jag i morse på bussen på väg till närstudierna sände en speciell namnsdagsgratulation.


Visserligen kan jag gjort bort mig kom jag sen på, väckt någon lite smått. Tänkte att min hälsning kunde vara trevlig till morgonkaffet så bara det inte kom när han var kvar i drömmarnas värd. Mina närstudier började 8 och hans jobb 9(?) med knappa 20 minuter väg till jobbet med den hastigheten han har, därför kanske han inte drack kaffe utan istället sov halv 8 eftersom han ej é morgonpigg. Tror däremot att han sover tung, åtminstone som milt salongsberusad ;P Oh well, jag menade ju bara väl :D

Närstudiedagen var riktigt bra och bussresan gick bra. Alla närstudiedagar går fort och konstigt nog var faktiskt ämnet golvmaterial rätt intressant, och inte så svart jag trodde. Neutralt eller svagt alkaliskt medel, golvvårdsmaskin/kombimaskin eller torra/lättfuktiga-fuktiga metoder var det som gällde nästan alla material….hur kan detta vara intressant. Fick bort nästa studiedag, ADB. Tydligen skulle vi gå genom alla datorandvändningsgrunder och de ansåg jag att jag kunde redan. Nästa närstudie för mig blir 25.01.2012. Love my school….just nu i alla fall.

Dags att avsluta för idag. Jobb i morgon bitti.



You Are Sleepwalking




You are totally exuberant and unrestrained in your actions. You really go for it!

You can be a bit antsy at times. You get caught up in anticipation.

You find almost everything invigorating. You are enthusiastic and upbeat.

You are very independent and strong minded. You're not the type to sleep laying down.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar