tisdag 29 november 2011

Så många bröllop

Orden ”bröllop” och ”The Bold and the Beautiful ” går alltid hand i hand. Fick häromdagen samlingen med samtliga bröllop från detta program, och det har funnits rätt många men inte så många som jag trodde, gissar att de inte inkluderat alla de som avbrutits eller misslyckats. Sen går det vara att konstatera att de som tar priset med flest frierier och bröllop é ju nog kombinationen Ridge och Brooke, men vem visste väl inte det… Däremot var det skrämmande hur mycket jag inte riktigt mindes men det var nog ämdå ytterst få jag inte sett. Så fick man också träffa gamla bekanta som Sally eller Sheila.

Närstudiedag imorgon och jag får så lovta ta bussen. Skrämmande. Jag, buss. Inte åkt buss sedan -07 och då fick jag biljetten I handen och bussen praktiskt taget utpekad. Fick denna gång kolla om det ens går att åka buss utan busskort sådär spontant och vilka betalningsmetoder som godkänns. Säkert går det bra.

Ska nu bara se klart Desperate Housewives, ta en dusch och sen i säng.


You Are a Bridge to Happiness




You enjoy a good challenge or competition. You're bored when things are too easy.

You are focused and committed. You never lose site of your goals.

You like to surround yourself with beautiful objects. Aesthetics are important to you.

You are passionate and romantic. When you meet the right person, you just know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar