måndag 28 november 2011

NEEEEEEEEEJJJJ!!!!

Klockan var 21:48 när detta ljud kom ur min mun, hörde ni något då så var det bara lilla jag. Det var just då jag såg en bild på facebook som gjorde mig bestört. Har nu lugnat mig och kommit fram till att hår växer ut snabbt igen, en dels snabbare än andra, puh……
Jobbat hela kvällen och kan glatt meddela att det faktiskt inte känns något särskilt mycket i varken rygg och ben, ja eller det känns normalt. Låt oss hoppas att det fortsätter i samma stil.

Ska bli kul att se om jag kommer mig i säng ikväll men känner mig skeptisk. Har helt kommit ur form och dygnsrytmen åt helvete. I natt kollade jag ”Schindlers List” från klockan 03 och framåt och den é rätt så lång. Tänk så det kan gå.

Och ännu en låt av skivan jag ju för tillfället prisar, dock bara en snutt. Tycker faktiskt det kunde finnas videor till varje låt, men de kommer väl….




You Are an Original Hot Chocolate




You are a faithful and tender partner. You are generous in sharing your many talents.

You are generous with your time. You believe that the best things in life don't come quickly.

You see yourself as competent, dependable, and detail oriented.

You follow and play by the rules. It's important to you to do things by the book.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar