söndag 27 november 2011

Win or lose, we go shopping after the election.

Imelda Marcos
Har spenderat hela kvällen hos Bomans, ätit enkel men god mat och sen kom glögg och pepparkakor.

Jag borde verkligen gå och sova men tänkt om drömmarna som é så levande i huvudet försvinner. Att få vara nära, känna närheten, doften av hans hår, våra händer sammanflätade, hans huvud på min axel, den romantiska sången av våra gemensamma vänner och ”fritidskollegor” sjunger omkring oss samt den där djupa sucken som gjorde att känslan av lättnad och att jag äntligen har det jag alltid velat ha infann sig. Och allt var på hans initiativ. Kanske minns jag det för alltid nu när det é nerskrivet….


You Are Unique




You love being in love because of the attention it brings you. You like to be showered with affection.

People remember you and make it a point to run into you again. You leave a good impression.

You possess a divine quality or uniqueness that's hard to define. Others are drawn to you even though they're not sure why.

Even when you're just laying low, people notice you. You never blend in with a crowd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar