fredag 9 november 2012

Dagarna kom och dagarna gick. De var väl bara en enkel del av livet.

Fick mig en chock idag, jagade upp mig. Det var en ”var är papperpåsen att andas i ”situation. Var via Scala på hemvägen från jobbet. Vi har nu en musikal inhyrt där igår och idag. Tillsammans med att Teater Norrskenet spelar där. Kände bara INVASION!! Och äntill såg det lite smått förjävligt ut men jag gjorde inget åt saken… jag orkade bara inte. Men konstigt att jag jagade upp mig när SriLanka pjäsen var i oordning eftersom det inte har att göra med mig, men jag och en röra kommer inte överens. Dessutom var ”mitt” kök överfullt och råddigt, med ”mina” rostfria termosar märkta med svart tejp….not nice….

Men jag tog ett beslut

Imorgon åker jag till Åbo och har roligt och någon annan får reda upp helvetet... sen fixar jag det sista till toppform inför nästa helg då breder åter breder ut mina vingar över kulturhuset Scala och dess invånare :D

Åbo ja… hämtas upp om lite mer än 7 timmar… och jag ska ännu ställa en väska. Jag är verkligen ute i sista minuten, vilket inte passar på mig, men det går när det mesta är planerat rent mentalt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar