lördag 24 november 2012

”Han luktade nyduschad och fräsch... Kanske man borde prova på det där med gym någon gång... eller njää”



Saker och ting kan förändras snabbt. Till lediga helg, förutom Scala-jobbet, plussades det till ett morgonskifte på söndag. Och nästa vecka, en minisemester fick istället 4 skiften i jobb till. Fast det är egentligen att föredra så…


TWILIGHT – Breaking Dawn part 2… har ni sett den…annars GÖR DET!! Jag hade hört att det skulle varit den bästa av alla filmer och jag kunde verkligen inte säga annat. Biosalongen var inte full men alla hade tryckte ihop sig runt mitten och jag och Dreya likaså. Dreya på ena sida, verkade gilla filmen medan den okända manspersonen till vänster troligen var ditsläpad av sin flickvän eller liknade… jag slutade räkna efter 10 djupa suckar :P Jag hade läst boken, men det var väl något år sedan och jag satt ibland och tänkte ”var det så det var”…man kan inte minnas allt, inte ens när det kommer till Twilight…


Förresten, kan meddela att jag inte gillar att komma hem och upptäcka att skjortan jag hade på mig hade en stor reva i locket till ena bröstfickan….how enbaressing…hoppas ingen märkte det…


Dagens rubrik kommer förresten från samma skrivelse som sist, men denna gång av min lika eminenta medförfattare Mornington :D


Nu dags att ta fram baken. Sista föreställningen på Scala ikväll för ”Sri Lanka”… sorgligt… och då får skådespelareliten färska vetesemlor fyllda med gott i pausen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar