måndag 10 juni 2013

Genomgång - 9 dagar

Väldigt många dagar har igen förlöp. Skolorna har tagit sommarlov och sommarjobbare har börjat på sina jobb med att måla övergångställen och klippa gräsmattor. En del av dem riktigt söta… men lite väl unga… fast titta får man ;) Min dag började bra…ledig idag, lite lyxig frukost med andra ord…



2:a Juni

fb
”En vän skickade mig denna video... undrade om jag visste vem hon tänkte på... jag trodde jag visste och hade sedan rätt eftersom det inte var någon trick question. Jag citerar... "VA É DEHÄÄR TÅ? Dehär ha vi int had naa..." :D ”



”SÅ bra... sådana saker borde jag minnas..."It was quick. Kind of like a habit. You know, like we'd do it everyday for the rest of our lives"




4:e Juni

fb

”Vilken intressant dröm jag hade i natt. Jag hade THE TALK med en man, han som tog upp det dessutom, det började allvarligt med plötsligt var han fingrar flätade runt mina, han Log mellan varven och det han sa matchade inte hans handlingar...nice...”

8:e Juni

Prinsessbröllop på TV. A big deal för vissa. Inte för mig. Ha växt ifrån sådant. Visst kan jag däremot erkänna att jag kollade sammandraget på kvällen. På dagen var det en diskussion på jobbet om brudgummen. Huruvida han var snygg eller inte. Han såg gammal ut. Jag höll inte direkt med, tyckte inte han såg så gammal ut och rätt snygg. När jag kom hem var det Google som gällde och jag började verkligen undra vem JAG hade tänkt på. Plötslig höll jag med om allt. Han ser faktiskt inte bra ut…lite bättre med skägg men thats it…

Och sedan, såg ni han mor på bröllopet. Rörde inte en min, såg väldigt sur ut. Stackars kungligheter…



9:e Juni

One of those days. Ranthe, Ranthe, Ranthe… det säger väl allt. För de som är insatta. Tänkte på män i allmänhet och specifika män i synnerhet. Jag är alltid rädd att jag ska snubbla över en förlovningsannons eller liknande… då KAN det bli ett breakdown…big time…



Såg denna reklam på TV… en gång… glad den inte blivit något de måste sända om och om igen… roundup… det påminner mig… om och om igen…





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar