lördag 1 juni 2013

Inlägg 3/3

Igår var jag ledig. Jisses vad EN ledig dag går fort. Om en timme ska jag vara i jobb i jobba för fullt…ska vara hinna skriva och publicera lite och sedan hinna bädda, diska och lägga lite mat i väskan innan jag slänger mig iväg och tar en sväng efter lite choklad och glass via butiken…det har beställts…

Dagarna går fort... speciellt som man jobbar varje dag och efter jobbet hinner man sen inte med mycket på eftermiddagarna. Men i torsdags blev det bio. Fast and Furious 6. Snabba bilar och snygga karlar, inget att klaga på :D


Dessutom blev jag bjuden på glass….Magnum Original. SÅÅ gott. Jag klarade mig fint men en incident med min biovän fick mig att tänka på detta klipp…

På ett sätt glad jag jobbar ikväll för annars skulle jag ”tvinga” ut mig på min vanliga motionsrunda. Eller just nu har jag en ny. 10 km. har nu gått denna två dagar, 20 km på 2 dagar. Det känns i benen. För vissa är kanske inte 20 km mycket men nog för mig. Men riktigt skönt och välgörande på ett sätt… man hinner tänka… tänka mycket… och FANTISERA… en favoritsyssla…

Oscar var varm och svettig, termometern visade +22 grader men det betvivlade han stort. Han var påväg hem och hade nu bra många kilometer bakom sig. Han drömde sig bort. Han ville att telefonen skulle ringa. Det skulle vara Patrick, han behövde träffa Oscar så fort som möjligt. Oscar skulle säga att han hade 10 minuter hem så om 30 minuter skulle passa (då skulle han hinna duscha och se ut som folk när Patrick anlände). Men Patrick kunde inte vänta så länge, han satt redan i bilen nedanför Oscars lägenhet. Shit happens. Men Oscar hade en plan.
De två männen han knappt innanför dörren. Patrick var tydligen på humör för ja… fruktsallad… det syntes i ögonen. Oscar var inte sen att haka på. Med kläderna på ledde Oscar Patrick mot duschen och vips stod de under det rinnande vattnet och Oscar kände sig genast mycket bättre. Kläderna åkte av och…
Efteråt satt de båda i Oscars soffa, han kunde inte sluta tittas på Patrick. Han var så FANTASTISK där han satt, naken under den vita linnemorgonrocken som ingen burit tidigare. Och han satt där… med Oscar… himmelskt…

OBS! Patrick är inte nödvändigtvis en ny man, men ingen behöver väl veta exakt VEM jag tänkte på…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar