måndag 10 februari 2014

Oss 4 och våra män!

En kniv i hjärtat...eller i mitt fall eftersom jag satt och stickade, en KnitPro strumpsticka, nr.4 i bambu...om och om igeb. Det svider. Jag ser bilden på fb...4 vänner och skolkamrater...en gång mitt sk.entorage. Alla "fröknar" nu i förhållande, en t.o.m. fru med barn. Jag är glad för dem...VERKLIGEN...tro inget annat.  Men kan ändå inte förneka att jag är SÅÅ avundsjuk.  Visst finns det män i mitt liv också...av och till (nuförtiden mest AV) men alla såna som jag aldrig kan få...
Är just nu inne i en sk.maneater period, så be aware. Detta betyder bara att jag ser passande män överallt...IRL, på TV...film...i mitt huvud. Unga gamla, tjocka smalam gifta eller singel...gay straight,  bi...inget stoppar mig liksom ;) Farligt FARLIGT!


1 kommentar:

  1. Du hittar nog nån du snart också, det är jag säker på! :) /Hänni

    SvaraRadera