tisdag 5 augusti 2014

The bitch is in

"Du é en komplicerad person". Detta en mening som sades till mig i helgen. Å det kunde ju egentligen inte vara mera sant. Jag småler när jag skriver detta och tänker på talesättet "Han som sa det, han var det".
Även om det var en lyckad å trevlig långhelg av sitt slag i Stickholm så finns det en inneboende del av mig. Bara en lite, liten en. Den bor där djupt inne men rösten är genomträngande.  Detta är den lilla bitchen som är både sur å tvär å avudsjuk så det förslår.
Avudsjuk på alla paren som så lyckliga å öppet visade sin kärlek på PRIDE. Vackert att se å glad för dem...MEN, det borde också varit jag.
Avudsjuk på vännen som hånglat i 5 timmar å sedan hade trevligt i en säng bara 90 cm bred.
Irriterad på den nya bekantskapen som jag faktiskt på ett sätt blivit lite intresserad av å hoppats på att få träffa men som jag inte fick chansen att träffa å som själv hittade en trevlig kille.

Egentligen kunde listan göras lång på denna bitchens irritationsmoment.  Å även om hon vet att det är småaktigt går det inte att låta bli...det enda positiva är just det att hon är just så liten som hon e...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar