fredag 25 juli 2014

Nej...nej, jag är inte sur...jag äter bara godis sådär annars :P

I'm coming home! Tåget är på väg...å ännu är det mig veterligen t.o.m. i tid. Men innan Bennäs räknar jag nog med en 20 minuters försening...

Som vanligt kommer man hem med blandade känslor. Sov lite si å så inatt, så är det alltid sista natten. Jobbade några timmar...slängde allt i väskan, dragkedjan gick igen..puh. Via baren för att säga hejdå, :/ , å få något kallt å dricka och en varm kram.
Stod vid dörren å väntade att den skulle öppnas. Höll på att rinna bort. Fruktansvärt hett. Varför duschade man egentligen,  slöseri med både tid å vatten. Spårvagnen lite svalare å nu tåget likaså...men hjälp alltså. Stackars de som måste jobba.
RÄTTELSE! Tåget VAR svalare tills luftkonditioneringen tydligen stannade. Något de naturligtvis betalade. Hmpf... I want my money  back!
Å andta sidan har värme ju sina födelar också ;D

Dagarna har gått fort.  10 dagar är nog inte hela världem när man inte är ensam so to say.

Nu kommer "stressade" och "lediga" dagar. Massor av program men allt sånt man sett fram emot :D Jeppis PRIDE. Träffa vänner. Och avslutningsvid Stockholmresan med Dreya å PRIDEn där. Jee!!

Ha det fint i hettan gått folk så hörs å ses vi i vimlet :)

PS. Lite sur är jag allt...raatis god idé...not...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar