tisdag 24 maj 2011

The highest form of intelligence is the ability to observe without evaluating.

- Jiddu Krishnamurti

Hallo i blåsvädret, man får minsann vara glad att man bor i ett stadigt hus å inte heller på översta våningen. Allt regn som fallit gjorde nog ingen nytta, antar det torkade upp genast.

Omdekorerat lite, ja eller snarare hängt upp två nya metalltavlor/skylt jag införskaffade på Sund häromveckan. Samtidigt bytte tavlan ovanför byrån ut, ängeln fick gå i ide tills det blir höst igen. Samtidigt kom 3 skyltar till sig upp efter att jag hittade dem i ett skåp, tydligen placerades de där i September, men man kan ju inte minnas allt :P




Har funderat på om inte häggarna blommor tidigt i år, hade in två stora buketter ifjol men tycker det var mycket senare på våren/sommaren. Sen slog det mig idag att dessa ju blev fotograferade, kollade bland mina bilder å voilá, fann bilden å den var passande nog tagen 23.5.210. Så gel man kan ha. Dock kom jag fram till att jag i helgen, när jag förresten är ledig, måste fixa lite dekorationer till något lite sommrigare….


Kvällskifte imorgon. Borde betyda sovmorgon, men nejdå. Vippskydd ska installeras på alla spisar i hela huset med början kl.8. Bara att stiga upp då å fixa sig så man inte ser nyvaken ut å ta emot montören. Skulle jag veta att det är en ung å trevlig montör skulle jag kunna ta emot på kammaren ;D

Tack för idag!!



You Should Celebrate with Champagne




You have high standards, and you are nice to everyone. Manners are important to you, even if that's old fashioned.

You tend to follow norms. You figure why rock the boat unless there's a good reason to?

You think of yourself as regular gal or guy next door. You do your best to make life a little special sometimes.

You don't have a jealous bone in your body, and you're truly for happy for others when they succeed.




You Are Jeggings




You are a risk taker. You love to roll the dice on everything.

You are blessed with an enormous amount of self-confidence. You love who you are.

You are content to have your own thing going on... you just don't like getting attention for it!

You've always felt a little different from everyone else. You are a true individual.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar