onsdag 11 maj 2011

The pessimist complains about the wind; the optimist expects it to change; the realist adjusts the sails.

- William Arthur Ward

Man borde väl inte klaga. Ryggen är inte bra men bättre än igår. Fast som sagt, man borde inte klara när man åsamkat skadan själv genom sin egen dumhet. Vet inte hur jag tänkte när jag lyfte upp ena soffdelen med ena handen, stod lite snett å dammsugade under den med andra handen. När det sen började hugga i ryggen visste jag ju var det kom ifrån men då var det för sent. Nåja, det blir väl bättre…

Imorgon är dagen inne. Jag ska baka bullar, massor av dem. Har idag jagat de rätta formarna å jag hoppas dessa blir bra fast det inte var de jag ville ha. Fan vad jag ska bannas imorgon även om jag alltid bakar med “rakkaus” :D Men allt går nog bara jag tar det lugnt å metodiskt. Å minnas att degen ska vara liiiite för lös.



You Should Visit the Taj Mahal




You're very kind, gentle, and empathetic. You can't help but feel whatever others are feeling.

You find it easy to give to others selflessly. It makes you happy to make others happy.

You don't try to understand the world around you... it just comes naturally.

You have a vivid imagination, and it's so deep that it's hard to express with words.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar