fredag 22 februari 2013

Min ”bonusdotter” saknar mig

Igår… ja… det var en omväxlande dag som faktiskt slutade bra. Avslutade den svart/röda halsduken vars trådar nu också är fästa. Men det roliga var meddelandet jag fick. ”… hon saknar å frågar efter dig-sku va kul för henne att träffa dig åxå!!”
För ett par år sedan renoverades ju delar av min lägenhet och då bodde jag ju tillfälligt några månader hos en vän och hennes dotter. Det var just denna vän och dotter sms:et kom från. Måste nog passa in ett heldagsbesök i Jeppis på tisdag :D


Idag väntar kvällsjobb och sen ledig helg. Men nu allra först lite ägg & bacon och när man sen är mätt igen ska jag lägga upp AJ’s halsduk… nu när jag suttit och planerat randningen till perfektion med dessa färger…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar