måndag 18 februari 2013

”Romantiken går i poetiska fotspår och du blir lätt förälskad just nu”

Och trots dessa poetiska fotspår känner jag ingen inspiration, poetisk eller annars att göra något what så ever.

Varit i jobbet. Kom hem, redde upp… det gamla vanliga. Satte mig framför teven och lät DVD-spelaren göra sitt, den börjar nog bli lite utarbetad. Mordkommission-boxen som kom i fredags har varit mycket populär.


Jag ser mig omkring och vet exakt vad jag BORDE göra. 2(3) halsdukar behöver få massor av trådar fästa… ni som stickar vet ju hur lockande DET är. Så istället har jag gjort i stort sett inget alls. Trög dag med andra ord.
Helgen flöt på bra, vilsam trots att jag fick gjort massor på de två lediga dagarna. Jag hoppas det jag gjorde var tillräckligt för att slippa göra något nu :P


Igår bokades det rum. Jag ska om några veckor spenderas en helg i Tammerfors tillsammans med Mitjil och Dreya. Hotell Scandic blir vårt boende i ett Superior Extra rum. Låter underbart. Rent mentalt så tänker, packar och planerar mitt undermedvetna redan :D


Igår kväll, idag tidig morgon, innan jag avslutade och gick å sova såg jag en bild på facebook. Den talade till mig… på ett sätt så väldigt mycket jag.


Och till sist. Ikväll är det bl.a. Dicte som gäller i tablån och jag hoppas på mycket Ranthe.


Nu dags att slänga ihop mat för 2 dagar framöver…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar