fredag 15 februari 2013

The day of DOOM

Så känner jag helt enkelt för gårdagen. Av en ”enkel” orsak. Alla hjärtans dag, Valentines Day vändagen… kalla den vad ni vill. Hursomhelst hör den ju inte till mina favoritdagar. Som alls. Som singel är det jävligt, fast då får man ta fasta på VÄNdagen. Fast å andra sidan är det nog lite press på de som är i ett förhållande. Den 14.2 MåSTE man uppvakta för annars… visst skulle spontanitet vara trevligare. Men jag gillade inte gårdagen… jag hoppades att kanske ska ljuset gå upp idag och någon inser hur underbar just JAG är och att de inte kan leva utan mig. Visst tänker jag så lite nu som då men lite extra just då :P Och inga blommor utanför min dörr när jag kom hem. Fast på ett sätt lika bra eftersom jag då skulle bli besviken att jag inte fick träffa personen som lämnade dem personligen. Men bara något litet för old time’s sake Jag är inte lätt att ha att göras med, men det är SÅ värt det….


Höga tankar om mig själ? Ja-a, det ska man ha :D


Har denna vecka jobbat helt normalt måndag till fredag. Det var ett tag sen. Och ledig helg på det. Tack tack. Negativt när ingen lön kom idag trots att jag hoppats att det skulle kunna finnas nån tilläggstimme eller helgersättning och ge mig. Bara knappa två veckor till officiell lönedag då…


Ledighet var det nu då ja. Och inga planer direkt, som vanligt. Vi får väl se om något dyker upp…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar