söndag 24 februari 2013

Söndag-kort å gott

Vilken dag det har varit. En total vilodag, för att sticka är väl inget jobb… fästa trådar däremot… no comments. 4 filmer har jag hunnit med och kommit fram till att när man gör något annat samtidigt och filmen mest är på som bakgrund så räcker den inte någon lång stund innan sluttexterna kommer. Hade lovat höra av mig till Boman idag så när det kom ett sms visste jag precis varifrån det var… jag hade bara inte riktigt hunnit med saker som att sms:a…eller äta, insåg ikväll att oops…24 timmar sen sist. Som tur är hade jag ugnsstekt fisk i kylen eftersom mamma stod för maten igår och den då lämnades åt sitt öde…


Idag är det 24.2 vilket betyder att Mathias har namnsdag… men jag skickade inga hälsningar…låtsas vara strong…men skriver det här istället…sådär obemärkt…trevlig namnsdag A. MATHIAS A.


För att lite nämna stickandet ännu… nu sitter jag här med 5 halsdukar… stickade och med fästa trådar, bara fransarna kvar så lets get going…


Imorgon blir det ett morgonskifte på jobbet… tisdag ledig och resten av veckan semester… apropå semester så fick jag 28 dagar till sommaren….wow…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar