tisdag 14 januari 2014

En förändrad man

Jag kan faktiskt ändra på mig...tro det eller ej. Över en längre period av tid. Nåja, nu var det inte min flexibilitet som skulle vara ämnet :P . Snarare upptäckten om hur min smak och mina åsikter ändrats. (På något vis känns det som att detta ämne är något jag behandlat här tidigare men se det då som nödvändig repetition eller ignorera det).
 
# 1. Män
Inte för att jag kan fånga en ännu och min smak är osäker. Väldigt varierande. Och på senaste tiden har ju faktiskt nätet utökats ytterligare. Skalliga män har alltid varit a BIG nono. Men plötsligt tycker jag att hej...på vissa är det inte så illa.
Exempel #1. (Tatueringen säger ju allt)
Exempel #2.

 

Blondiner också något "nytt". Förr gick alla hårfärger men blonda killar...dont think so. Nu är de också med i gamet, nåja, det skedde ju faktiskt inte lika nyligen men det är ju en sån sak som faktiskt ändrats de också, låt oss säga,  senaste åren.


Också åldersmässigt har jag nog blivit mer flexibel ... Vilket ju bara är positivt och gör att det finns fler fiskar i sjön.
 
 
# 2.Perfektionistgenen
I dessa dagar kan jag faktiskt kompromissa där också. ALLT behöver inte ALLTID vara perfekt. För det mesta...ja...men ALLTID...NEJ. Det är stort. I dessa dagar kan jag faktiskt
-gå och sova med disk i diskbänken
-låta saker vara oorganiserat
-hann jag bara cykla 1 timme istället för det PLANERADE 2 timmarna? Ok..
-kan resa iväg till ett helt okänt ställe utan att behöva hyperventilera i papperspåse
 
 
 
Saker som dessa...
 
På något sätt hade jag sett detta som ett banbrytande långt utförligt vackert skrivet inlägg. Det var npgra dagar sen...då hann jag inte skriva det så detta blev resultatet. Nåja. Innehållet finns ju där.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar