fredag 24 januari 2014

Check in

En vecka har gått. Den har blåst förbi i 120...

23:e Januari. Speciell dag? Jag vaknade upp med den frågan igår...och jag fick fundera en hel del innan jag faktiskt kom på det. Sen var det bara att köra på som vanligt...det var ju trots allt ingen speciell dag. Förutom att jag, genom att göra ingenting tjänade en nätt summa. Som en vän sa..."Inga rosor i år...?" Definitivt INTE!! Så mycket enklare allt blivit.

Jag har stressat halvt ihjäl mig känns det som. Men vad kan man. Om bara någon få minut sticker jag med D och M till Helsingfors och imorgon vidare till Tallin. Inatt packades väskan (REDIGERING:Idag packades väskan. Kom inatt på att "Hej , den är i förrådet, mamma har nyklarna och hin sover. Bara att vänta till idag. Komma ner i förråder och inse att här finns den inte. DÅ kom jag ju ihåg var jag lagt alla väskor i julsteessen...låt mig bara säga att den nog fanns i lägenheten:P ) och mat lagades med bara någon timme kvar innan jobbet kallade. Mot kvällen kommer nog ingen, som sist, behöva säga "Du får ju nog sova om du vill" när jag febrilt försökte hålla ögonen öppna i bilen påväg ner. Jag hade mina orsaker att hållas vaken.

Någon dag framöver ska jag uppdatera er mer...

Jag brukar inte publicera inlägg utan bilder. Det blir så tråkigt. Så här en jag hittade igår, av ren tur.  Bilden tagen på Pridehelgen (av Dreya) i Helsingfors, utanför en restaurang med JÄTTEgod hamburgare vid Kamppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar