onsdag 1 januari 2014

Författare inte fotograf

Igår när jag tog bilden på Dreyas tavla å laddade upp på fb skrev jag att den blev lite sisådär (å det var verkligen sant) men att det berodde på att jag var författare och inte fotograf. Tidigare på kvällen hafe jag sagt att jag får nog nöja mig med mina skrivkunskaper för tecknandets ädla konst lär jag mig nog icke. Inte för att skryta, men tycker faktiskt jag skriver relativt bra.
Var idag ute på långpromenad. Hann tänka en hel del. Då dök idén upp. Jag borde nog skriva mina "memoarer". Under de senaste åren har jag ju fört blogg men där är ju nog det mesta privata bortlämnat. Tänker tillbaka på mitt liv. Gått igenom det mesta...väldigt mycket. Men vem vet något om det...egentligen...förutom jag. Många tror nog att det inte funnits mycket farligt. Kanske borde jag sätta mig ner och börja skissa upp något.... Fortsätter livet lika blir det en TJOCK bok...får nog ge ut den i många band...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar