tisdag 14 januari 2014

Har du några slantar över...

Konkurs. Finansiell KRIS. Lite obekvämt med pengar. Kalla det vad som helst men så är det...nu...(och för alltid). Efter julen är det aldrig roligt och eftersom både novembet och decemberlönen blev beskattade med 31,5%....ligger liksom lite efter. Och inga tillägg betaöas ut 15:e denna månad...fatta hur länge det just nu är till fredsgen den 31.1. Hoppas bara att det är nytt år och skatteprocenten är nere på det vanligt...det BRUKAR den vara i januari. Samma som alltid, ligger lite efter,  man måste prioritera. Ändå unnar jag mig en Helsingfors/Tallin-resa om några veckor med mina fina vänner. Livet måste ju vara värt att leva också...
Problemet är ju bara med desss resor att jag VILL ha något nytt klädesplagg....alltid. Får se hur det blir denna gång, när shopping tar emot är det allvarligt :P
 
Utöver detta finns det en sak jag vill ha...eller....EN sak. Kom igen...men låter det heta så, låtwr bättre än sanningens långa lista.  Behöver jag sedan detta...njaa.... Så hursomhelt, har just DU några slantar över...(-ge dom till vårt band)....gå då in på denna adress http://www.corsetheaven.com/PRD_ProductDetail.aspx?cid=657&prodid=3435&Product=Andromeda-Corset---Satin
och beställ åt mig.  Helsvart, modesty panel och storlek 34". £131... ca 157€ (+lite frakt..20€)...jag kan ju andas normalt i 36" dessa dagar.  Och leveransen brukar ta en månad å då blir denna perfekt... Är vi överrens? Bra. Jag tackar och bockar :D
 
Som ni ser följer jag bara modet...kanske inte årets men :)
 
 
Verkligeb undergörare för midjan...lite kul video detta...vet sen inte vad hon ojade sig för...och obekvämt...ääääh...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar