torsdag 27 december 2012

GOD FORTSÄTTNING!

Låt mig nu börja där jag sist slutade, julafton.
Resten av kvällen förlöpte lugnt och stilla. Jag mådde mentalt bra enda till slutet och inga "varför-i-helvete-måste-jag-sitta-här-ensam"-episoder. Mycket glad för det... fast nu lite rädd att nyårsafton blir dubbelt upp... Och snäll hade jag tydligen också varit när julklapparna kom fram. Men ni får verkligen ursäkta. Allt det jag fick var trevligt att få, en del t.o.m. nödvändigt men ni är nu alla utklassade.
Igår mottog jag det bästa jag någonsin har fått. Något med otrolig tanke bakom det. Något verkligen gjort och tänkt bara för mig. Unikt. Rakt från hjärtat. Jag fick en tavla föreställande Medusa. Jag är ännu helt paff. Ingen har någonsin gjort något sådant. Och tavlan betyder extra mycket inte bara för konstnären bakom den utan just vad den föreställer. Medusa var en viktig roll för mig. Den fick snabbt en hedersplats. Ovanför teven, en teknisk grej som nu nästan kan vara avsläckt eftersom jag finner mig jämt och ständigt att titta högre upp. Tänk att någon har gjort den. Lagt ner tid och engagemang bara för min skull. Det om något är FANTASTISKT. Jag vara lite skeptisk till att lägga upp en bild på den här, jag skulle ju vilja ha den till bara min… men denna måste bara visas… och ändå så är den ju bara min… gjort åt MIG. :DDD Detta är en så mycket bättre sak att få än pengar, guld och diamanter (och ni vet ju alla att jag gillar sånt) Jag blir verkligen ännu helt speechless när jag ser den....(bilden gör den sen inte rättvisa ens)



Två lediga dagar har stått på mitt schema, den andra är idag…det är så skönt att verkligen få vara ledig, ingen stress, bara göra det man vill och känner för i egen takt. Imorgon jobb 6:30-14:30 och sen ledig helg där jag redan vet att åtminstone lördag kommer att bli toppen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar