söndag 30 december 2012

Not feeling to good

Den är här. Det kom över mig helt plötsligt från ingenstans. Den rastlösa känslan som gör att man inte vill kunna sitta still, men ändå inte kan koncentrera sig på att göra något. Känslan som inte kom på julen kommer nu inför nyårafton. FAN också... men som om jag inte visste det.


Jag försöker vara glad för en vän men det är så svårt.


Ett nytt år är på ingång. Nyårsafton imorgon och allt är som vanligt. Jojo… men kanske nästa år, jo, definitivt… nästa år… då blir allt annorlunda… bättre… precis som jag vill… varför kan jag inte tro på det…


Och 23:e Januari närmare sig….det borde inte bli några blommor med bud i år… men hur ska jag kunna låta bli…


På facebook fanns denna igår….hmm…tänk om jag är någons Prince Charming….och när jag är ute och letar hittar han ju inte mig…det vore inget vidare…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar