söndag 30 december 2012

Håll i er för jag har tänkt

Ja när jag börjar tänka brukar det ofta bli dåligt. Mest omständigt och invecklat och allt annat än spontant. Det är som när mamma säger att hon har tänkt, eller att hon undrar något... då blir jag orolig, även om det sällan är så farligt. Hursomhelst. Jag har tänkt... Det jag främst har tänkt på är de senaste månaderna. Så mycket roligt som jag har haft så många gånger på så kort tid som nu har jag nog aldrig haft. Vilka människor alltså. Alla med sina speciella egenskaper och egenheter och alla alltid glädjespridare. När gamla vänner lite faller bort (såna som man känt sen skolan), de studerar utomlands, bildar familj osv. vilket gör att man inte ses så ofta längre vilket VERKLIGEN är synd för jag gillar ju faktiskt mitt "entourage" av "fröknar", så är det ju skönt att man kan finna nya. För när livet ibland känns svårt, vilket stöd att veta att man har vänner. Men inga vänner är viktigare och bättre än andra... vänner är FANTASTISKA att ha! PISTE!


Sen har jag tänkt lite på nästa är också. Saker som att göra mig av med det lilla hår som finns på huvudet…på något sätt känns det som om jag är redo. Och varför inte testa på LCHF-dieten, mamma har ju gått ner kanske 20 kilo så det är ju helt klart värt att testa….men allt detta är i nästa år så vi får se…


Hann se julspecialen av Downton Abbey igår…och mot slutet, den bästa scenen som jag sett under de 3 säsonger som gått. Kvalitén på denna video suger men den är bäst….

Men för mycket tänkande är inte bra. Idag blir det bio. Och jag borde verkligen börja ställa mig….seriöst….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar