måndag 31 december 2012

Reparationer kompletta 100%

Kan nu ärligt talat säga att jag är lugn och samlad… och jag måste faktiskt ge ett stort TACK till Anton Hysén… jag hittade nämligen denna sida: http://web.stagram.com/n/antonhysen/


2012 närmar sig sitt slut med strax under 6 timmar kvar. Det är ok, liksom inte mycket att göra åt det nu längre. 2013 kommer och jag kan bara hoppas på att det blir bättre än i år, visst, i år har ändå varit rätt så bra i all ärlighet… men det kan bli bättre… KÄRLEKENS år 2013, det hoppas jag stort på….ITS TIME!! Visserligen finns det väl ännu en liten möjlighet att någon helt oväntat ringer på dörren, någon som gärna mottar en liten kyss på tolvslaget… en manlig persona… låter inte det skoj :D


GOTT NYTT ÅR! Kära vänner! Trogna följare! Smygare! Drop-Inn:are! Och alla ni andra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar