tisdag 1 januari 2013

Året 2013 är kommet

Ja-a, kvällen gick sin gilla gång och plötsligt var klockan 00:07 och raketerna ven i knutarna. Rejält. Och jag ansåg att det då var fullt tillåtet att krypa under täcket. Så blev det. Fanns liksom inget mer att göra just då. Ikväll har det jobbats. Baras 4 dagar kvar att jobba nudå, 6 dagar i sträck är alltid lika trevligt.


Har nu ätit både glass och pepparkaka. Två saker som det inte blir mer av på ett bra tag nu. Imorgon börjar LCHF-starten. Inget direkt nyårslöfte, såna bryts så lätt men bara ett beslut, värt att testa, jag har liksom sett att det funkar på nära håll. Inte för att jag kommer vara überstikt, jag menar, bjuder någon på mat, eller man far ut och äta (så ofta händer ändå inte dessa saker) så då tänker jag unna mig. Men funkar det och man gick ner en 10-20 kilo så skulle man ju inte klaga, det finns att ta av så att säga… Bara att vänta, se och hoppas på det bästa…


Morgonjobb väntar mig, men först steka ägg och bacon och riva lite ost över det, det blir det som värms och äts som ”frukost” imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar