tisdag 22 januari 2013

2 nätter av drömmar…

… om Mr X. Jo jag tackar jag. Verkligen inte säker på vad jag tycker om det. På ett sätt, nice, så länge det är den typen av försonande drömmar som jag haft nu. He’s such a good kisser :P Men å andra sidan extremt störande…det gör liksom hela glömma/ignorera grejen mycket svårare. Vet inte varför det sker just nu, eller ju, imorgon är det 23:e och jag har faktiskt inte varit i kontakt med Sunds Trädgård i år. Sen gjorde det nog inte saken bättre att han var uppe på tapeten en sväng i helgen… jaja… som sagt lite mysigt… ingen man i sängen, men helst en i drömmen…


Svävar fortfarande på moln eter helgen. Lite trött igår men nu kunde man nästan ta en repris.


Jobbet kallar snart… får se hur det går efter typ en veckas paus. Och egentligen skulle jag inte ha tid, först och främst har jag lite skrivande jag skulle behöva få till papper så länge det låter bra i huvudet, och sen har jag ju börjat sticka. Det trodde jag aldrig. 200 g nu stickat och 800 gram kvar. Får se hur lång den blir i slutändan…


God fortsättning på denna soliga dag…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar