fredag 18 januari 2013

On the move

Denna vecka har gått snabbt, lite mot min vilja. På ett sätt ville jag att den skulle gå snabbt, på ett annat långsamt, och man kan ju inte få det båda vägarna.


Haft några lediga dagar nu, och egentligen har jag inte gjort så mycket. Tagit det lugnt och tänkt på helgens resa. Gått igenom kläder osv. i slutändan är jag rätt nöjd med det jag packat men jag vet att jag inte behöver hälften. Men så ska det ju vara.


Men jag ser verkligen fram emot Helsingfors. En helg att släppa lös lite med vänner som verkligen vill ha en med. Och en chans att träffa Simon som jag inte träffat sen i somras… Söndagen försöker jag att inte tänka på, aningen sorglig faktiskt…men som sagt…den tänker vi inte på nu och förstör allt roligt på förhand…


Nu dags för mat. Kokta grönsaker, en sallad med ost, grisfilé och gräddfilsås. Sen har jag något jag måste skriva ihop innan jag förstört tanken rent mentalt. Och så måste jag steka ägg och bacon till imorgon. Jag blir hämtad kl.06 och innan det ska jag hinna äta och duscha och… Och alla vet ju hur morgonpigg jag är…


God fortsättning och önska mig lycka till och trevlig resa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar