söndag 16 mars 2014

No more Mr. Nice Guy

(Egentligen har detta inlägg ingen grund mer...jag skrev det för...kanske en vecka sen...å i en arg stund, spontant på en sekund...men ja skrivet är skrivet)

Igår...igår kväll. Jag tänkte så många icke så väl valda ord. Vissa uttryckte jag nog högt för mig själv. Man ska väl behandla andra som man själv vill bli behandlad...eller? Så har jag i något skede fått lära mig. Därför BORDE jag igår låtit någon smaka på sin egen medicin.  Men jag lät bli. Jag tog "the high road" och tänkte "game on...let the best man win...jag är ju faktiskt, tydligen, ganska bra competition dessa dagar". Men verklig skitstil, knappast förvånade men... tiden får utvisa om jag får ryta till eller inte...jag hoppas på INTE...för alla inblandade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar