söndag 30 mars 2014

Kanske var det dumt...

Det brukar skämtas om att mobiler borde ha alkolås så att man i ett mer eller berusat tillstånd inte kan kontakta t.ex. ett Ex. Detsamma har jag insett att blogger.com borde ha, men detta lås skulle inte vara så alkoholrelaterat utan snarare ett "känslolås". Ett stopp på vägen till att publicera inlägg när man känner sig arg, ledsen, besviken, irriterad. What ever.
Varifrån kom denna tanke frågar ni er? Jo, jag läste mitt senaste inlägg. Inte det smartaste "draget". Men ändå står jag för det, jag raderar och ändrar inget. ALDRIG. I en aningen säkert både naiv och irrationell stund kände jag mig troligen precis så... Men kunde kanske bara skrivit det för mig själv.
Kommer jag sen lära mig något av detta? Troligen inte :P




Från ett till annat då... Att jobba är verkligen inte det sämsta, speciellt inte på en söndag. Man får då både extra betalt och hinner då faktiskt inte tänka mer än nödvändigt...wohoo :)

Såhär efter jobbet blir det nu bara att slappa, för en stund. Kvällsskifte igen imorgon vilket betyder sena sängvanor ikväll. Sätter mig kanske på motionscykeln en timme eller två, länge sen. Eller en lenkki i natten. Båda låter ganska bra faktiskt :)


 Ha det fint gott folk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar