torsdag 27 januari 2011

A Bright New Day

En aningen uttråkad i denna stund, som tur är ska jag å jobba denna afton så då slipper jag ju fundera på vad jag ska göra.

Prövade på något nytt igår, bakade en Red Velvet Cake, ingen total succé men helt ätbart, len som sammet blev den ändå :D Ska nog försöka igen å den gången ska jag följa receptet till punkt å pricka oavsett hur tjock smeten blir… Men det är alltid bra att prova något nytt….

På lördag blir debatt starta upp ett bord på loppis med två kaveris, borde hämta upp lådorna ur källaren å börja riva bitar av målartejp å skriva 8/1€, 8/2€, 8/3€, för dyrare än 3€ blir inget tror jag, allt ska bort… Det som sen inte går åt sig får missionsstugan eller Retro ta så blir jag av med det…





Your Birthstone Should Be the Diamond



The diamond represents true love, which just so happens to be the highest value in your life.

Like diamond wearers, you cultivate strong relationships. Love gives you strength.

You are fiery, glamourous, and charming. People are drawn to your radiance.

You may seem fragile, but you have amazing strength. It's hard to break you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar