onsdag 12 januari 2011

Där gick den förhoppningen om intet…

Till att börja med, detta känns lite som jag i ett nötskal :D





You Are Outgoing in Real Life



You are modern and up on the latest trends. You resist getting stuck in a rut.

You are confident and sure of yourself. You may not be prefect, but you're happy with what you've got.

You are very verbally adept. You love to talk, even if no one else is listening.

You consider yourself to be a responsible person. You will do whatever needs to be done.



Nåja, tillbaka till skrivandet. Idag får jag vara ledig från jobbet, något som har både sina för- och nackdelar. Jag skulle vara tvungen att vakna onödigt tidigt å lyssna till ljudet som får en att tro att väggarna ska rasa i men å andra sidan så skulle jag ha tid för min promenad så det vägde liksom upp varandra. Istället blev det sovmorgon, hade ju räknat med att väckas strax efter det at byggarna anländer, men nejdå, kring 10 vaknar jag och upptäcker att huset är tyst, märkligt, byggarna verkade ha tagit en spontan ledig dag, samma dag som jag var ledig, oj så gulligt av dem. Hade riktigt börjar se fram emot att få ha det alldeles tyst tills det att klockan slog 12, då började det å det ha inte varit tyst särskilt länge sen dess. No comments vad jag tänker just nu, vet inte riktigt själv heller för jag har vissa problem att höra mina egna tankar. Nåja, åtminstone så har jag ju gå ut på min motionsrunda, bara det att det gör jag först på kvällen när mörkret faller, då trivs jag bäst ut på mina promenad. Fram till dess ska jag försöka vrida upp ljudet på teven så jag faktiskt hör “The Vampire Diaries” -säsong 1 :D Å ta hand om disken å tvätten samt ta fram symaskinen. Låtsas som att jag inte ens minns lakanen som hänger i tvättstugan i väntan på strykning :P

Känner mig sugen på en ny mobil, bland annat, får inte köpa men drömma får man alltid :D http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=597061&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&compartmentId=20162&categoryId=20695#





You Are Donatello



You are definitely the brainy one in your group of friends. Everyone knows you're super smart.

It's likely that you were the top student in your class... as long as school didn't totally bore you.

You are inventive and creative. You'll happily accept the label of "geek."

You may have a lot of brainpower, but you're not a nerdy wimp. You also have a lot of physical power.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar